سفارش تبلیغ
صبا ویژن

lilimac

صفحه خانگی پارسی یار درباره

پیراهن های مردانه

    نظر

 

نحوه انتخاب و خرید یک پیراهن مردانه چیست؟

بر هیچ کس پوشیده نیست که تا چه اندازه پیراهن ها برای مردان الزامی ضروری هستند. پیراهن مردانه در جنس های مختلفی تولید می شوند مانند پیراهن مردانه نخی، پیراهن مردانه پنبه ای و پارچه های دیگر.

پیراهن ها از لحاظ رنگ و جنس و مدل و طرح، استفاده وکاربردهای مختلفی دارند که در ادامه بیشتر بررسی میکنیم

حتما پیراهنی را انتخاب کنید که دارای حداقل یک جیب باشد حتی اگر جیب شما فقط تزئینی باشد و کاربرد دیگری نداشته باشد. این مدل پیراهن در استایل شما توصیه می شود.

البته این نوع پیراهن ها در استایل شما یک حسن نیز دارد. پوشیدن پیراهن های جیب دار باعث می شود ظاهر پیراهن مردانه تر شود و استایل شما را مرتب تر نشان خواهد داد.

اما در اینجا دقت کنید چیزی که خیلی مهم است این است که این پیراهن های جیب دار مناسب زیر کت و شلوار نیستند. شما حتما باید برای کت و شلوار خود پیراهن بدون جیب انتخاب کنید.

در انتخاب پیراهن در مواقع غیر رسمی آقایان می توانند از پیراهن دو جیب استفاده کنند.

در استایل  خود داشتن هر دو مدل پیراهن الزامی است. زیرا گاهی لازم است شما به یک مهمانی رسمی بروید و شما گاهی در محل کار خود در جلسات کاری خود نیاز به استایل رسمی دارید، که در این مواقع شما نیازمند پیراهن های بدون جیب برای زیر کت و شلوار خود هستید.

و اما گاها شما به یک مهمانی نیمه رسمی و یا غیر رسمی دعوت می شوید در این موارد می توانید از پیراهن های جیب دار خود در مهمانی های نیمه رسمی و با پیراهن های دو جیب خود در مهمانی های غیر رسمی خود حضور پیدا کنید.

اما دقت کنید پیراهن هایی که قرار است زیر کت و شلوارهای خود بپوشید ترجیحا رنگ روشن مانند سفید و آبی را انتخاب کنید. در انتخاب این نوع پیراهن ها، پیراهن های یقه مردانه صاف و نسبتا پهن را انتخاب کنید. به انتخاب پیراهن رسمی خود دقت کنید که دارای مدل سر آستین فرانسوی باشد.

به طور کلی پیراهن ها دارای دو مدل سر آستین هستند. که شما می توانید برای انتخاب پیراهن یکی از آن ها را در استایل رسمی خود انتخاب کنید.

منبع:پیراهن های مردانه مدل 98

 

پارچه پیراهن مردانه :

همانطور که گفتیم پیراهن های مردانه برای آقایان جز لباس های روزمره آن ها به شمار می رود. برای اکثر مردان پیراهن مردانه یک لباس برای اداره، مهمانی های دورهمی و رسمی و … است به همین دلیل آقایان با یک پیراهن مردانه می توانند در هر موقعیتی حضور داشته باشند و پیراهن مردانه جز پرکاربردترین لباس مردانه برای آقایان محسوب می شود . پس جنسی که برای خرید یک پیراهن مردانه انتخاب می کنید باید جنس خوبی باشد که هم شما در آن راحت باشید و هم دوام زیادی داشته باشد برای اینکه انتخاب مناسب و درستی داشته باشید بهتر است از پارچه و الیاف لباس اطمینان حاصل کنید. بهتر است از پارچه های پنبه ای که قابل تنفس باشد استفاده کنید. پیراهن مردانه های کتان یکی از بهترین ها هستند. 
اما باید دقت کنید که هرچه لباس ها پنبه ای و نخی باشند بیشتر چروک می شوند و بیشتر نیاز به اتو کشیدن دارند . بنابراین ممکن است برای مراسم های رسمی مناسب نباشد زیرا با زیاد نشستن چروک می شوند و ممکن است استایل شما شلخته شود که در این مواقع می توانید از فیبرهای ساختگی یا نایلونی نیز استفاده شود.

طرح پیراهن مردانه :

برای انتخاب طرح پیراهن های مردانه هنگام خرید باید ابتدا توجه کنید که در چه موقعیتی می خواهید از این لباس استفاده کنید؟ برای محیط کار و موقعیت های رسمی از یک سری رنگ ها و طرح های ساده باید استفاده کنید اما در موقعیت های غیر رسمی می توانید انواع طرح و نقش ها را امتحان کنید. 

اما برای انتخاب طرح و رنگ لباس حتما به یک سری اصول باید توجه کنید برای مثال باید ببینید شما از فیزیک بدنی چاقی برخوردارید یا لاغر ؟
مثلا اگر شما اندام چاق و پر و درشتی دارید و یا قد کوتاهی دارید از طرحهای خلوت، راه راه های عمودی ساده و … استفاده کنید. اما برعکس اگر لاغر هستید یا قد بلندی دارید می توانید از طرح های درشت تر، راه راه های بزرگ افقی استفاده کنید.

مدل برش پیراهن مردانه :

همیشه به این نکته توجه کنید یکی از مهم ترین نکات در انتخاب پیراهن مردانه برش پیراهن است. مدل برش، یکی از مهمترین ویژگی های یک پیراهن است. اگر یک پیراهن مدل خوبی نداشته باشد، بهترین دوخت، بیشترین جزئیات، و زیباترین یقه هم نمی تواند آن به یک پیراهن خوب مردانه برای شما تبدیل کند و شما همیشه یک جای استایلتان می لنگد . جزئیات پیراهن شما مثل رنگ و طرح پیراهن شما هرچه که باشد آنقدر مهم نیست و نقش اساسی را مدل برش پیراهن ها بازی می کنند زیرا هنگامی که شما یک پیراهن بسیار خوش رنگ و طرح می پوشید اگر برش آن مناسب نباشد باز هم طرح و رنگش به چشم نمی آید .

شاید بعد از خواندن این مطلب برای شما سوال مطرح گردد که “کدام مدل از بقیه بهتر است؟”

باید در جواب به این سوال بگوییم که : بستگی دارد. اول باید شما بگویید و ببینید که چه جور ظاهری را ترجیح می دهید.

منبع:بررسی مهم ترین نکات در خرید پیراهن مردانه مناسب

 

پیراهن مردانه چه رسمی و چه غیر رسمی بی شک جزو مهم ترین و اساسی ترین لباس های مردانه محسوب میشود. پیراهن های مردانه رنگی تنوع بی‌نهایت زیادی دارند و با هر بودجه ای قابل خریدن هستند. شما میتوانید برحسب سلیقه شخصی خود، فرم بدن، ترکیب دیگر لباس ها و بودجه خود پیراهن مناسب و دلخواه خود را داشته باشید. اما پیراهن ها چه ویژگی هایی دارند؟

برای خواندن جالب ترین نکات در مورد پیراهن های مردانه شیک تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

پیراهن مردانه عموما از جنس نخ و پنبه هستند و بنابر دسته بندی کژوال و رسمی الگوی خاصی دارند.

عموما پیراهن های شیک مردانه، ساده و اغلب بدون جزئیات و طراحی های خاص هستند. پیراهن های مردانه میتوانند در هر رنگی باشند و رنگ آن‌ها بی‌نهایت متنوع است و از قانون خاصی پیروی نمیکنند.

هر یک از المان هایی که در بالا به آن‌ها پرداختیم در صورت تغییر از یک پیراهن رسمی به یک پیراهن کژوال یا از پیراهنی مناسب محل کار به پیراهنی مناسب میهمانی آخر هفته تبدیل می‌شوند.

منبع:پیراهن های مردانه چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟