سفارش تبلیغ
صبا ویژن

lilimac

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین ادکلن های زنانه معروف لوکس بینظیر دنیا

    نظر

بهترین ادکلن های زنانه معروف لوکس بی‌نظیر دنیا

 

ادکلن زنانه معروف ادکلن تیری موگلر Aura mugler

عطر زنانه معروف بسته‌بندی بسیار شیک و خیره‌کننده این محصول آن را تبدیل به هدیه مناسبی برای خانم‌های سخت پسند کرده است. رایحه این عطر زنانه با پخش بوی بالا بسیار مرموز می‌باشد.عطر آئورا موگلر دقیقاً همان چیزی است که برای خیره کرده چشم‌ها نیاز دارید.

ترنج و ریواس، ترکیبی دلپذیر برای روزهای پر از عطر بهار هستند. پس از گذشت مدتی شکوفه‌های پرتقال مشام شما را پر از لذت می‌کنند و درنهایت نیز نت‌های چوبی، صندل، چوب عنبر، بوربن وانیلی حس شیرین قدرت را به شما می‌بخشند.


ادکلن گوچی Gucci By Gucci  عطر معروف زنانه

ادکلن گوجی بای گوجی جزو معروف‌ترین ادکلن های زنانه از برند گوچی می‌باشد. رایحه تند و گرم آن هیجان شما را بالا می‌برد و مناسب برای روزهای پرکار است. پس برای از دست ندادن انرژی خود در روزهای طولانی حتماً این عطر معروف زنانه را استفاده کنید.

نت‌های اولیه این عطر گلابی و گوآوا هستند. پس از گذشت مدتی بوی گل برف مشام شما را پر خواهد کرد و در پایان نیز گیاه پاتچولی، مشک و عسل به میهمانی شما می‌آیند تا حسی سرشار از لذت را به شما هدیه کنند.

 

عطر معروف زنانه پاکو رابان مدل Lady Million Prive

فرض کنید دارید بوی شکوفه پرتقال و نت‌های چوبی را استشمام می‌کنید. همین‌قدر تازه، همین‌قدر خاص! با استشمام چنین بویی حسی از تازگی و انرژی شما را احاطه خواهد کرد.

رایحه عطر زنانه لیدی میلیون پریو معروف به‌گونه‌ای است که آن را مناسب پاییز و زمستان کرده است. تمشک، گل آفتابگردان و وانیل احساس گرما را برای شما تداعی خواهند کرد.

ادکلن پاکو رابان مدل Olympea Intense زنانه معروف

این ادکلن با بوی شیرین، تند، گرم و خوراکی که دارد جزو ادکلن های زنانه معروف به‌حساب می‌آید.ادکلن المپیا اینتنس زنانهطرفداران خیلی زیادی دارد که آن را در پاییز و زمستان استفاده می‌کنند.

نمک، وانیل و عنبر گرمابخش سردترین روزهای شما خواهند بود. علاوه بر آن میزان ماندگاری این ادکلن بسیار زیاد است و در شب‌های طولانی زمستان گرمایش را از دست نخواهد داد. پس تعلل نکنید و این ادکلن معروف زنانه را در لیست خرید خود قرار دهید.

عطر پاکو رابان مدل Black XS L"Exces معروف زنانه

شکوفه پرتقال و فلفل سیاه، ترکیبی قدرتمند جهت بالا بردن کلاس خانم‌های شیک‌پوش! این ادکلن معروف زنانه طرفداران دوآتشه خود را دارد. تعجبی ندارد اگر پس از استفاده از ادکلن بلک ایکس اس حسی از اعتمادبه‌نفس و تعادل به‌سوی شما هجوم آورد.

بوی خوش گل یاسمین، رز و گل سرئوس شب بو چه چیزی به‌جز اعتمادبه‌نفس برای عرضه دارد؟! بوی وانیل و چوب کشمیر نیز پس از مدتی طولانی به سراغ شما خواهند آمد تا بالاخره حس خوب شما را تکمیل کنند و روز شمارا بهتر از پیش بسازند.

ادکلن کارولینا هررا پرایویی Privee ادکلن زنانه معروف

بسته‌بندی قرمز ادکلن معروف زنانه پرایو نشانی از جذابیت دارد. بوی خوش خاویار، گیاه پاتچولی، وانیل و چرم حس جذابیت را در شما دوچندان خواهد کرد.

میزان ماندگاری این ادکلن بسیار بالاست، پس نگران نباشید این حس جذابیت حالا حالا ها همراه شما باقی خواهد ماند.

معروف‌ترین عطر زنانه ورساچه کریستال نویر Crystal Noir زنانه

ورساچه جزو برند های معروف عطر زنانه می‌باشد. این عطر زنانه معروف از ورساچه نیز طرفداران زیادی دارد؛ که آن را برای حس آرامش و خوشی دوست دارند.

نت‌های اولیه این عطر انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه هستند که برای ایجاد حس سرخوشی کافی‌اند؛ اما بوی خوش این عطر به همین‌جا ختم نمی‌شود. به‌زودی گل یاسمین و بوته یاسمین مشام شما را پر خواهند کرد تا لحظه‌ای احساس خوشی و شادابی خود را از دست ندهید.

کم‌کم نت‌های پایانی که شامل چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتاب‌گردان هستند از راه می‌رسند تا حسی غنی از احساس شادی را به شما ببخشند.

روز پرکاری داشته‌اید؟ فراموش نکنید استفاده از ادکلن Crystal Noir کل انرژی و شادی موردنیازتان را به شما برمی‌گرداند. حسی مشابه با یک حمام طولانی که شما را سرحال می‌آورد.

منبع : https://www.thefashionspot.com/beauty/616565-best-perfumes-for-women-fragrance/